Aktuality  |  Články  |  Recenze
Doporučení  |  Diskuze
Grafické karty a hry  |  Procesory
Storage a RAM
Monitory  |  Ostatní
Akumulátory, EV
Robotika, AI
Průzkum vesmíru
Digimanie  |  TV Freak  |  Svět mobilně
31.10.2006, Marek Štelčík, aktualita
Společnost Consumer Report vlastnící stejnojmenný server zveřejnila výsledky nového průzkumu. Ten byl zaměřen na notebooky a zkoumal jejich spolehlivost. Jako klíčový faktor potom průzkum uvažoval počet oprav. Z něj vyšlo, že nejspolehlivější...
Marek Štelčík (150) | 1.11.200611:28
no já dostal Acer TravelMate a prostě se při maximálním výkonu CPU přehříval. V záruce sem zavolal na servis druhej den u me bylo PPL notas si odvezli a jeste ten tejden sem notas taky mel zpatky. ALe je to asi 14mesicu co ho mam a uz neni v zaruce no a objevilo se to znova, tak by me zajimalo dybych to tam poslal kolik tak budu platit za opravu
Odpovědět0  0
Fisch (1) | 31.10.200623:52
Co muzu rict z vlastni zkusenosti, tak asus je taky pohoda notas. Chovam se k nemu jak ho*ado ­(samozrejme neumyslne :­-­)­)uz rok a neco a vypada jednak jako novy a druhak bez problemu slape ­(prezil i politi dvou deci mineralky, neco malo cukru, ..­). Jen ty zkur*ene mechaniky Machita. UZ jsem s ni byl na reklamaci 2x ­(oprava ­(vymena­)do 3 dnu ­(ale i tak­)­)..
Odpovědět0  0
CeCo (121) | 31.10.200623:02
Vypovedacia hodnota tohoto prieskumu je sice slusna, ale chyba este jeden dolezity udaj ­- a sice cas opravy. Ono sice moze byt cojaviem ­"len­" 16% NB vadnych, ale ak sa budu opravovat 25 dni, tak je to dost vopruz...

Okrem toho ­- vsimli ste si, ze tie cisla su dost vysoke ­(ako rozdiel medzi 16­-19% zasa nie je az tak velky­)? Ono by clovek cakal spolahlivost v ramci zarucnej lehoty ­(otazne je okrem ineho, aku lehotu brali do uvahy pre pokazenie sa­), ale tie rozdiely su +­- minimalne a dost vysoke ­(napr. ani jedna znacka pod 10%, nieto pod 5%...­). Takze dolezite kriterium je skor odozva servisu nez spolahlivost­/kazivost...

Apropo ­- Prestigio nie je zrovna ­"americka­" znacka, takze tu v porovnani velmi necakajte...­"

C.
Odpovědět0  0
guzii (375) | 31.10.200621:01
Já mám T41. Za tu dobu co ho mám mi odešla mechanika ­- nechoval jsem se k ní pěkně. Reklamace probíhala stylem:
1. zavolal jsem nejbližšímu servisnímu partnerovi, řekl mu seriové číslo
2. bylo mi oznámeno, že mám ntbk v záruce, a že až bude mechanika v daném serivsu, ozvou se mi abych si pro ni přišel
3. za 5 dní mechanika došla a byl jsem kontaktován
4. došel jsem si osobně s notíkem pro mechaniku, byla mi vyměněna z ruky do ruky ­(přesněji z ruky do notíku­) a já odcházel spokojen s tím, že jsem byl bez notíku asi 20s :­)

Za tohle si opravdu radši připlatím :­)

Kupoval jsem notíka půl roku starej za 25k ... pořizovací cena byla samo někde jinde ;­) Kdo zná IBM, je mu jasné, že ntbk vypadá po roce či dvou používání jako nový.
Odpovědět0  0
mr_flibble | 31.10.200621:28
Potvrzuji, zena ma ten samy a je to nerozbitny, krome Windows to nema vaznejsi slabinu a i tato drobna vada se da lehce odstranit.
Odpovědět0  0
Fikus Kukis (136) | 31.10.200620:37
Samozrejme že Sony sú najlepšie, veď majú kvalitné batérie :­-D
Odpovědět0  0
DiXiE (252) | 31.10.200617:44
ja nevim, radeji bych tam videl i lidove notesy ­(Acer, Asus, Prestigio­)
O Aceru vsichni vime, ze levne plasty jsou levne plasty ... S Asus notesy nejsou problemy co vim, prestigio ... no des, kazde ma v haji mechaniku, hodne z nich USB ...
Odpovědět0  0
Aspirin | 31.10.200617:03
Pri dnesnich cenach Lenovo, nema smysl uvazovat o jine znacce...
Odpovědět0  0
mr_flibble | 31.10.200621:25
Lenovo jsem zkousel, bohuzel na nem nespustim OS X takze jsem skoncil u Apple. Nicmene jsem maximalne spokojen. Obecne bych doporucil volit notebooky zavedenych rad, vyrobci postupne odchytaji konstrukcni vady a dovedou vyrobek k dokonalosti.
Odpovědět0  0
Devilek2 | 31.10.200617:00
A co takove sroty jako umax a Acer?? nebo asus..to jsou prece nb ktere se nejvic prodavaji..tohle mi spis pripada jako srovnani firemnich ci profi notebooku..
Odpovědět0  0
xmon (7) | 31.10.200616:47
No ja mam acer 5024 a už 3krat praskol kryt...a reklamacia...myslim ze nemusim nic pisat...vela ludi vie o com to je reklamovat acer
Odpovědět0  0
Zajímá Vás tato diskuze? Začněte ji sledovat a když přibude nový komentář, pošleme Vám e-mail.
 
Nový komentář k článku
Pro přidání komentáře se přihlaste (vpravo nahoře). Pokud nemáte profil, zaregistrujte se pro využívání dalších funkcí.